En brilljant idé

Hann förbi vårt kära IKEA idag. Kan säga att vi inte var ensamma... Har nog en släng av torgskräck, fick typ panik. Men några saker fick jag med mig hem iaf:)

Hitta äntligen (eller förhoppningsvis) våra blivande nya gardiner. JAG ska sy!?
De obligatoriska blockljusen fick följa med hem och nya kastruller och redskap till Lillan L
Min lilla burk och mitt stora underlägg glömdes bort på min "hall-bild". Burken är fylld med pods till min mans Fjärde Kärlek (kaffemaskinen.)

Gardinstången fick inte vara med på bild.

Kommentarer
Postat av: Johanno

Men Claris, du skulle ju skriva: "Var på IKEA m J,lille L o lilla E";-)annars väldigt bra blogg:-), jag kollar flera ggr om dagen så ja kan uppdatera mig o se så ni inte har för kul utan oss;-)

2010-02-09 @ 21:16:57
Postat av: Clara

Visste inte om jag fick men till nästa gång ska ja vara mer detaljerad:) Du behöver inte kolla så flittigt på dagarna, då uppdaterar jag dåligt. Men du behöver inte oroa dig, skulle aldrig drömma om att ha kul utan er:)



KRAAAM

2010-02-09 @ 23:21:49
URL: http://baragott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0