Gardiner...Suck

Jag som skulle få massor gjort idag. Skulle gjort mina små stumpar till naglar med acryl och kollat efter det där linnet (se inlägg under.) Sablans unge, har vart inne hela dagen. Nu på kvällen var jag på möte om skolstarten som sker i augusti för min kille. Kan inte fatta att han ska börja skolan!?

Tillbaka till gardinerna som jag la ca 1 1/2 timme på idag utan att ens sätta på symaskinen:S Det visade sig att kanten som jag utgick ifrån och mätte ifrån, inte var rak! Och den andra kanten var inte det heller. Så jag fick klippa till den ett antal ggr, så den vart kortare och kortare och kortare... Men gardiner ska det bli iaf! Om det så blir korta kappor. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0