Ger upp

Jag provade mig på kyckling med cashewnötter idag eftersom min man ALLTID beställer det när vi äter Thai. Sen kom mina föräldrar över så jag dubblerade receptet. Det vart sådär. Hatar när man står i en evighet och lagar mat och skär alla möjliga grönsaker och det inte blir perfekt. Det smakade inte så mycket...morr... Sen skulle jag vara lite gullig och god och göra hemmalagad kolasås till glassen. Barnen vägra smaka och mannen tyckte än en gång...sådär...suck. Jag ger upp. Bara köpemat här efter.

Prova nåt nytt såhär på kvällskvisten. Inbakadfläta la snedis.


Hoppas alla haft en skön fredagskväll. Lillgums har fått feber så jag förbereder mig på ännu en hård natt (jag=miss gnäll)

Kommentarer
Postat av: sofia

känner igen det där med slitet i köket :-)) men något du verkligen lyckades med så är det flätan, blir riktigt avundsjuk. önskar jag kunde göra inbakade flätor.



ha en trevlig helg!

kram kram

2010-02-20 @ 09:51:18
Postat av: Clara

Tack så mkt. Ja, nåt ska man väl vara bra på:)

Ha en bra dag!



Kram

2010-02-20 @ 12:00:48
URL: http://baragott.blogg.se/
Postat av: Taniqua Micaela

Ge mig ditt hår..... hehe jag ser typ ut som en pingvin efter allt barnafödande o hormonrubbningar haha



Finaste håret har du babe...

2010-02-22 @ 13:04:36
URL: http://do-did-n-done.blogspot.com
Postat av: Clara

ÄH det tror jag inte ett dugg på. Du e ju VÄRSTA baben. Om du vill ha mitt hår vill jag ha din kropp och ansikte isåfall:) Bytt e bytt!



Puss

2010-02-22 @ 16:09:44
URL: http://baragott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0