Hello Fredag!

Blogg.se är bra krånligt. Vissa inlägg kommer inte med och det är väldigt ofta Error och super segt...då blir det sura miner.

Igår och inatt var det iaf sonens tur att bli magsjuk, mindre underbart. Det är verkligen inte roligt att torka spya mitt inatten (ursäkta detaljerna.) Tuff natt vill säga.

Kläderna till lillhoppan var iaf från Lindex. De har en jättefin vårkolletion. Massa andra coola tights, cerisa med nitar och svarta lackleggings. Super söta virkade bohemiska västar också:) Synd bara att till coola 6-åringar är dom inte så grymma. Finns få butiker med coola kläder men också i roligare färger till killar. Pop ä finast till dom små tycker jag.

Igår tror jag att jag ÄNTLIGEN hittade vår lampa. I en jättefin och mysig butik i Sundbyberg, My Home. Dom har det mesta där och det är så fint dekorerat, man vill alltid ha allt.

Här ifrån ena skyltfönstret, vågade inte ta där inne:S


Kommentarer
Postat av: Taniqua Micaela

Min älsklings affär...dyrt men så är d med Sia.... nästan allt är där ifrån tror ja... puss stumpan måste ses snart! Krya på er!!

2010-02-12 @ 18:00:15
URL: http://do-did-n-done.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0