Influensan??

Vet inte vad jag har lidit av för något. Har som sagt haft hög feber och ont i halsen och var bara första dagen dålig i magen. Jag har varit så enormt svag, längesedan jag var så kraftlös. Jobbigt nog har jag haft kidsen hemma Onsdag, Torsadag och bara den lilla på Fredag. Har varit världens sämsta mamma och mannen har fått komma hem och laga lunch åt dom. De har varit så snälla när jag har legat under mina 30 täcken och huttrat.  Det blir mkt tv tittande för barnen sådana dagar vilket jag får dåligt samvete för men jag var ganska glad ändå att den fanns, just då. Stumpan har mest vandrat runt mellan tvn, mig och sitt rum. Hon har dragit fram precis allt och rivit sönder och gjort confeti (ingen aning om hur det stavas) av alla mina tidingar.

Tog bilden på dom igår men orkade inte ladda upp den.

Dom verkar överlevt en icke-närvarande mamma. Hon är en sådan linslus. Så fort kameran kommer fram smilar hon upp sig.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0