Oddmolly

Jag förstår inte hur det här gick till?! Jag sa till mig själv imorse med grus i ögonen att "ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt." Vad är det för fel på mig? Klockan är 23 och jag vet att jag inte kommer vara i säng på ett tag. Nu fastna jag inne på Oddmollys hemsida. Jag blir känslomässigt ruinerad! Tänk att lite garn och broderi ska vara så fint.
fullsize
Den här vill jag faktiskt ha.

Nä, imorgon ska jag göra stan (närmaste förortscentrum) på jakt efter ett underklädes linne. Typ ett lite längre, hyfsat vid med spets i nedkant. Perfekt att ha under blusar och så, när de inte är långa nog att gömma röva;)

Men nu iaf, God Natt!

Kommentarer
Postat av: gotteochvi♥ GRAVID IGEN!

sv; jo, hade det inte varit för belöningen hade jag aldrig velat vara gravid!

2010-02-10 @ 08:22:43
URL: http://gotteochvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0