Underbara Söndag

Jag mår mkt bättre idag, äntligen.

Igår bjöds det på ungsstekta laxkotletter. De bara smälte i munnen. Så gott och så lätt.



Dagen började lugnt för oss. Drog oss länge och käka en lång frukost. Söndagar är verkligen så sköna. Man kan med ganska gott samvete slappa, för det är ju det Söndagar är till för=)
Killarna åkte sen iväg och badade och jag släpade iväg mig och lillskrutt till centrumet. Kan ha hittat lite...

En klänning från Gina som påminner om de jag och min syrra blev i tvingade som små på tidiga 90-talet. Den är inte i tricot så som många Gina plagg, utan i mer blus-tyg. Och en lite större kuvertväska. Tror bestämt jag måste ut och dansa snart;)

Leta ihjäl mig för att hitta kläder till sonen. Tycker verkligen inte de flesta kedjorna är så bra på killkläder. HM i stan vet jag har bättre utbud men de i förorterna kan väl satsa lite mer på barn då!? Hade sett ett par röda byxor på en annan blogg för killar och var på jakt efter dessa. Hitta dom och det var fel färg, alldeles för orangeröda, typiskt. Men t-shirten var fin tycker jag, den är tunn blå randlig vilket inte framkommer riktigt. Skjortan älskade jag. Den är också som vanligt coolare i verkligheten. Den har ett svagt urtvättat tryck på ryggen, me like=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0