Godmorgon

Igår vart det inget bloggande. Vart fasansfullt stressigt på morgonen (som vanligt.) Sen tog mina föräldrar barnen och vi både käka middag och gick på bio själva! Tänk om man hade vetat när man var ung (yngre;) hur man mkt man skulle uppskatta bio och liknande, då hade man nog gått lite mer. Att vara ensam med mannen är verkligen underbart, nästan lika underbart som att vara med barnen=) Ett pussel det där. Såg iaf Avatar och vart faktiskt inte så imponerad. Den var ju absolut häftigt gjord men själva storyn har ju gjorts förr... Jag kände iaf av de nästan 3 timmarna i en biostol. Fick härlig träsmak i baken. Men den var värd att se.

Tog lite foton igår iaf.

Gårdagensfrukost.

Haha. Han älskar att göra miner och säger sen "får jag se, får jag se." Vet att han är bra lång hårig nu, men vi står i valet och kvalet om han ska vara kort hårig eller om vi ska spara ut så han får tillbaka sina lockar (jag vill lockar såklart.)

Och smilegrodan.

Gårdagens Dagens

Från ett provrum på Zara (där jag jobbar.) Vart en inbakadfläta la snedis, inspirerad av dotters frisyr i Onsdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0